Servicetorget20112012201320142015
Sentralbord (04005), antall oppringinger140 513122 276126 261109 88596 365
Sentralbord (04005), antall telefonsamtaler besvart109 838108 935111 33790 29080 946
Svarprosent sentralbordet72 %89 %88 %82 %84 %
Svar telefoni innen 30 sek Ny i 201265 %65 %68 %74 %
Svar telefoni innen 60 sek Ny i 201283 %82 %85 %88 %
Elektroniske henvendelser **9 37713 03212 49512 26011 707
Henvendelser via ”Innsyn” etter offentleglova800*1 5641 0309432 350
Byggekart1 7501 7011 6381 4651 329
Egenerklæring om konsesjonsfrihet ved erverv av fast eiendom313335236255188
Gebyrberegning av regulerings- og delesaker175174139111117
Geminimelding totalt inkl. VOF (Varsle om feil)8 8519 3249 3199 20210 771
Geminimelding behandlet av Servicetorget1 7401 6241 359** 736818
Varsle om feil - VOF, meldinger via internett2 3442 9163 1924 3465 146
Tilskudd dagsturer for eldre2641275338
Salg av kart o.a. for KBU - eks. salg med faktura21 60315 0708 3785 5805 588
Salg av bioposer57 15541 38039 77442 13336 862
Salg av søppelsekker93 50381 58985 37642 13372 894
Salg av salgsplasser/standplasser utenom Torget64 720110 550153 435115 059134 031
* Tallene for innsyn i 2011 er anslått pga teknisk feil
** Sum fra flere mapper. Usikre tall.
Tabell 9.32 Servicetorget
Last ned tabelldata (Excel)

Denne siden ble sist oppdatert 3. May 2016, 10:21.

Meny

Årsrapport 2015

9.1.27 Servicetorget 9.1.27 Servicetorget